onsdag 1 juni 2011

Våran natt

Eftersom att Semlan somnade mitt i banan på vårruset och vaknade efter att vi fikat så var hon vaken till efter 22 igår.

Men när hon väl somnade (med huvudet i fotändan) så sov hon till 05.30!



1 - Hon brukar vakna var tredje timme
2 - Hon brukar äta välling på natten
3 - Hon vaknar aldrig senare än 04.30 i vanliga fall

Underbart!!

Jag gav henne välling 05.30 och hon somnade om dessutom! Vi klev inte upp förrän EFTER 7!

Jag har inte ammat henne något, hon drack välling på morgonen, hon vaknade sent, hon sov många timmar i sträck. Allting som jag vill att hon ska göra.

Får se hur kommande natt blir då hon förmodligen somnar i vanlig tid igen.

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Maggan sa...

han använder libero up&go, för att han alltid sliter av sig blöjorna. men eftersom han inte kan vara still så tror jag dom hamnar på sniskan. pampers luktar riktigt illa så dom använder jag inte. men dom jag har nu har aldrig hamnat på sniskan eller läkt!!