måndag 1 augusti 2011

VILL HA LÅNGT HÅR!

Ge mig mitt långa hår tillbaka!
Tack.

Jag har bestämt mig för att piffa upp min vardag lite.

  1. Sminka mig varje dag (jag känner mig finare och fräschare av det)
  2. Inte bara slänga på mig några kläder utan fundera på hur jag ser ut i dom och hur dom passar ihop. (ska försöka iaf)
  3. Måla naglarna eller använda läppglans/läppstift. (för att få in lite färg)
  4. Boka "dejter" med vänner. (man mår bra av att träffa de man tycker om)
  5. Använda örhängen!

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

4 kommentarer:

Johanna sa...

Åhh tack, glad jag blir! :D Tycker såklart att vi har skapat dom sötaste och finaste barnen i världen men det är alltid roligt när andra med tycker att ens barn är söta. :D
Ja han har verkligen blivit ett riktigt charmtroll, har växt till sig ordentligt och är verkligen så charmig och busig som han ser ut på alla bilder, en riktigt go-unge! Älskar denna ålder, 2 år, det har så mycket charm, påhitt och kärlek. Hoppas det håller i sig!

Therese sa...

Låter klokt, man både känner sig och ser lite fräschare ut med små medel :) Jag och min sambo bestämde oss för några år sedan att försöka att inte gå runt i mjukisbyxor bara för att man är hemma så nu är det sällan vi har det, och dom gånger vi går runt i mjukiskläder blir det extra mysigt :)

Madde sa...

Go girl!!

Aizza sa...

Det är så nyttigt. Känner precis som du, man mår så mycket bättre när man tar hand om sig själv, och det är du värd!