onsdag 14 december 2011

BRA SARA!

Här måste ni läsa om att Sara också låter sitt barn välja kläder precis som jag låter Semlan välja kläder.
Bara det att Sara's barn är lite äldre och kan komma med egna önskemål om någonting fattas i garderoben.


Läs gärna kommentarerna också för att hänga med i diskussionen.



Här är en riktigt bra kommentar, skriven av storasyster E:
Postat av: En Liten Emma



Svårt att skriva någonting utan att bli lite småpissed, men du vet ju hur jag tänker i den här frågan och jag tycker det är så obeskrivligt trångsynt att inte låta sina barn ha på sig vad DE VILL utan att de måste passa in i en jävla könsnorm de egentligen inte har några som helst uppfattningar om, det är föräldrarna som för det vidare till sina barn. Jag tycker det är så fint av dig att du låter Jonah vara just Jonah, och låta han forma sig själv till en egen liten individ med egen klädsmak och stil. Det tycker jag är mycket viktigare än vilket kön de har mellan benen.

 
2011-12-12 @ 20:59:12


URL: http://enlitenemmas.blogg.se/



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Självklart så är det okej att du länkade :) Bara bra att det här ämnet uppmärksammas tycker jag.