lördag 11 oktober 2008

Första riktigt lediga dagen på hur länge som helst. Inget planerat. Bara en dag av slappande och bry mig om mig själv.


Jag hatar det. Har redan tråkigt. Uttråkad till tåspetsarna.

Emil ska komma hit och fixa med min dator. Sen ska jag med mamma på tur och retur sen ska vi till Sophie och plantera ljung och tända ljus.

Det var trevligt igår hos storasyster Therése, blev ingen film men jag fick träffa mina två flickor iaf. Var ute på en promenad med Nora och en vovve.

Nora ska komma och sova hos mig på fredag till lördag. Det blir kanon. Sen på lördag så ska vi fara till tunnelutloppet och grilla och ha trevligt. Hoppas bara att det blir bra väder.

Vi gör det för att fira Daniel.. Han fyller egentligen år på torsdag men vi firar honom i helgen som kommer istället. Jag ska väl iaf ge honom hans present på torsdag, så han inte behöver vänta :D

Skuttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: