lördag 11 oktober 2008

Barn är ju det sötaste man någonsin kan hitta.



Finns det någonting annat här i världen som sprider sån glädje och kärlek som barn?



okej okej, jag vet... biologisk klocka tick tack..

men iaf. Helt underbara. Även då dom kräver lite mer av oss. Det är mest bara av kärlek.



Och Jojo som blev gammal idag. Tänka sig. Jag tycker inte att hon är en dag över fjortis.. Grattis Jojo!



Nu sitter jag här bredvid Daniel. Ikväll har jag gjort lite saker för min älskling för han gör alltid saker för mig. Så jag packade ner min dator och vi gick till hans kompis Tommy. Dom sitter och spelar och jag sitter här och försöker fördriva tiden lite.

Tur man har sin dator iaf :D


Idag var jag med Mammerskorgen. Vi var på tur och retur sen så var vi hos Sophie och tände ljus. Sen var vi på ICA och Konsum, btw så har dom skaffat rullkorgar där äntligen, sen fikade vi utomhus i höstsolen. Sen gack jag hem och såg film och hon skulle putsa fönster. Men vi hade supertrevligt och mysigt iaf. Imorn blire mer av den varan :D



Jag är så "älsklig" av mig på hösten. Så som alla känner sig på våren..
Märker hur mycket många betyder för mig. Jag älskar er! You know who!




Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

2 kommentarer:

Johanna sa...

Yay!

Anonym sa...

Ja, jag vet att du älskar mig ;)