måndag 13 oktober 2008

Skallebang

Måndag igen.. Mycket roligt händer i veckan.



Men idag var de surt. Har haft ont i huvudet hela dagen och nu börjar jag må dåligt också. Men jag SKA på gympan. Det har jag bestämt redan.
Jag ska sova en stund nu sen äta och sen gå till mamma.

Torsdag fyller Daniel år. Massa roligheter och presenter åt honom.
:D Och en liten sak till mig också ska ni se.

Sen äre fredag igen. Vänta bara, ni hinner bara blinka.

På lördag så ska vi ut till tunnelutloppet och grilla med allihopa. För att fira Daniels födelsedag. Det ska bli trevligt. Men pappa är borta så... Men mamma kan ju följa med iaf :D och Elin och Linus.

På söndag så ska vi på IKEA. Åker buss. Storasyster och Mamma ska med. Ser fram emot det enormt. Ska bli mysigt. Hoppas jag hittar något roligt. Annars går jag på affärerna runtomkring istället :D

Det var min vecka i helhet ungefär. Det kommer nog tillkomma något tisdag-onsdag men det får ni väl läsa om senare. Nu ska jag vila mitt onda huvud innan maten.

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu, de där med värk är min grej nu om dagarna också. Ska försöka med en promenad imorgon...