Semlans ålder

Lilypie Second Birthday tickers

Fokus ålder

PitaPata Dog tickers

tisdag 27 januari 2009

So, are we human or are we dancers?

Mådde illa hela gårkvällen, var dessutom på gympan, gick lite halvdåligt men..
Kunde sen inte sova heller Pga. tjutet. Måste komma ihåg öronproppar nästa gympa. När jag väl hade somnat så skulle jag ju upp! Ni får läsa mer om det nu:

Min halvlediga dag började strax innan sju då klockan ringde. Då var det dags att gå ner och börja tvätta.

Min höft skriker "Aj!" När jag går, speciellt i trappor.

Anyway....


Sen fortsatte det med att städa, dammsuga, rensa och möblera om hemma.
När man väl är igång så.

Sen tog jag en paus och gick och handlade. Där mötte jag jobbet. Sweet.

Nu tar jag en datapaus sen ska jag ta tag i disken som jag har skjutit upp hela veckan.

Imorn ska jag till Therése, André och Nora. Ska sova hos dom. Sen på torsdag så ska jag vara med Sötfröken när T & A är hos läkaren.

Jag är fåfäng, oyes.. Huvva att det ska vara så hemskt, men det är det.
Jag gillar det.

Nej huvva nu ska jag diska så jag har det gjort innan jag börjar jobba.

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: