onsdag 28 januari 2009

It's like rain, on your weddingday

Nu sitter jag här nygymmad, nyduschad och nyfikad.

Tack S för att du fick mig att komma upp så tidigt (06.31!!) idag, annars hade jag gärna sovit minst till mitt på dagen. :P

Och tack min D för att du retades med mig inatt, jag blev riktigt irriterad på dig, jag älskar dig för det! Viola, nu och för alltid.

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med D ett litet tag innan dagen börjar på allvar. Då ska jag gå till mamma och hämta en bil och sen ta mig till Gräsmyr för att vara med dom och sova där.

Saker som gör att jag vill slå någon/något;
- Irriterande gamla rynkiga tant som inte låter mig äta!
- Jobb! (att man måste ha typ högskoleutbildning för allt)
- Pengar!
- Städning!

Nej jag ska bli lugn och harmonisk som kassörskan på Ica. Ibland funkar det att tänka så.

Skuttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

4 kommentarer:

Johanna sa...

Haha! Jag ska också bli som hon när jag jobbar!

Maria sa...

Jag vet vem ni menar! Hahaha! Hon är filbunkelugn! Långfil...typ. Stressande lugn!

Johanna sa...

Jag tänker inte "lugn" när jag ser henne, jag tänker "lugnande" (piller)

zandra sa...

ja. och är man stressad innan man kommer dit så blir man bara mer stressad av att hon är så lugn. men det är toppen. Hon kommer aldrig bli sönderstressad eller utarbetad. hehe