torsdag 29 januari 2009

I'm all out of love, I'm so lost without you

Dagens ord:
Groilla (tolkning av gorilla)

Nu är jag många hunkor närmare fattigdom, har nämligen varit och handlat mat och dylikt idag med Mammerskorgen.

Det har nog aldrig varit så fullt i mitt kylskåp däremot. Det var en riktigt bra dag idag och igår.

Det var hur kul/mysigt/trevligt som helst igår hos storasyster, svåger och Nora.

Jag fick först och främst med mig min D dit. (han har inte varit med dit på huuuuur länge som helst)
Sen hämtade vi lillasyster efter maten.

Vi staplade ved, åkte skrana och bobb, sjöng singstar, bögg pärlplattor och åt snask.
(förlåt, förlåt, förlåt)

Imorn börjar allvaret igen. Inge snask.

Nu ska jag och min D se på film, nytt inlägg senare eller imorn.

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: