fredag 30 januari 2009

That's not the way I want my story to end

Här sitter jag och bloggar lite smått eftersom.
Msn:ar med S och dricker cider.
Nu har jag hittat nötter och godis också.

Jag njuter nästan av att vara ensam hemma en stund. Först var jag uttråkad sen riktigt uttråkad sen peppad på att fara ut sen njuter jag bara.

Skulle kunna sitta här hela kvällen/natten.

På söndag så blir det en "allnighter" med S. Superbowl hemma hos mig. Alkohol, godis och kaffe kommer att vara nödvändiga.

Imorn så ska jag till stan. Min D ska spela och se massa sport. Jag ska shoppa. Sen ska vi äta ihop i stan. Myspys!

Sen söndag på dagen så ska nog jag och min Mammerskorg åka skidor.

Det blir min helg. Kommer bli kanon.

Jag vill på affärn och köpa lite snask. Jag hittade inte mycket här hemma...
Cravings!!!

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and I'll be back

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså, du är och spanar in oss:)
Längtar tills vi ses my love.

zandra sa...

oja :D
jag tyckte att jag såg eran vagn när jag var påväg hem.
och jag hade ju rätt :D