lördag 31 januari 2009

Take a look through my eyes

Stressblogga....

klockan är ca. kvart över tio och jag sitter här färdigklädd och sminkad på en lördag!

Sitter och väntar på att bilen ska bli framkörd så jag tar mig till balen... eller något sånt fancy.

Jag ska SHOPPA idag! wee! Det var faktiskt riktigt längesen jag var på stan och gack. Det är nog bara då det är roligt att gå där. Då det var ett tag sen, nu kanske dom har fått in lite nya saker.


Jag ska se om jag hittar;
- Dataväska
- Tvkabel till datorn
- Skärp (Alla färger)

Får se om jag kommer hem med ens något av dom sakerna eller om det blir något helt annat. That's life.

Ikväll ska jag antingen äta med min D's familj (beroende på vad dom ska äta) eller så ska jag vara hemma i min egna lugna vrå och äta morotsbiffar och tomatklyftor. MUMS!

Nej nu ska jag inte tänka mat. Nu ska jag tänka shopping. Hehe!

Dagens Skönhet;
Min D













Min blogg är mer som en dagbok för min egen del tror jag. Jag skriver ju 10års dagbok hemma. (har redan skrivit ut en som var på 5år) Räcker inte det kan man tycka. Men ändå är jag blogg"addicted". Men det är ändå inte ofta jag bloggar mer än en gång per dag. Idag kanske blir annorlunda :D

och S, förlåt men jag köpte inte Singstar HSM 3 för den kostade så hemskt mycket på Coop när jag var där.
Men jag ska kolla på 1&2 kombon idag.
Om jag köpter någon så måste vi sjunga imorn innan matchen!!!


Min Mammerskorg:
Älskar dig


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: