lördag 28 februari 2009

I'm just a little bossy

Saturday (Satandagen om jag får välja)

Illamående på morgonen, jag trodde först att det bara var min vanliga skengraviditet som spökade.

Sen taxi till dans i Lycksele... (Som jag uttryckte det till Jojo; "Cabride from hell")
Sen vare lunch och fika och dans som stod på schemat, jag avböjde alla och satt i foajén och tittade på tråkskidor och mådde pyton.

Tack du väldigt dryga rasistiska tjej som kom med din väldigt berusade andedräkt till mig och gjorde så att vomeringarna satte igång....

Det var tre roliga, intressanta, timmar i foajén. Sen en taxiresa hem som jag försökte sova mig igenom eftersom att jag mådde dåligt och hade ingen telefon att roa mig med för den hade Jojo (Länk ovan)

Nu är jag ju dessutom så ynklig och kan inte göra någonting.
STACKARS STACKARS MIG !
Jag brukar ha typ 36.2 grader när jag är frisk.
Nu har jag 38.3 grader. Tänk då hur ynklig jag är... stackars mig..

Men frisk ska jag bli till på måndag då är det gympa igen. Får dunderkurera mig imorn. Jag vilar mig i form idag.

Förövrigt så är det faktiskt Melodifestivalsuttagning ikväll. Ligger och väntar på den nu. Om jag somnar så uppdatera mig angående den...

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Vickans vita ting sa...

Krya på dig stackare där! Är inte avis alls faktiskt :) Ska också se melodifestivalen, kramis vickan