lördag 28 februari 2009

I'm moving on

Uppdatering om sjuklingen, eftersom det är så himla synd om mig.

Huvudvärk, illamående och 38.3 graders feber (36.2 i vanliga fall)

Och jag har namnsdag idag, grattis på mig själv Zandra Maria Hörnqvist.

-------------Enough av mig---------------------

Nu Melodifestivalen

Varför "operera" i melodifestivalen? Kanske av samma orsak man behöver ha typ 3språk i samma låt?

Och är Petra Mede så dålig på att improvisera? Hon borde hålla sig till det hon kan. Hålla sig borta från Melodifestivalen. (Sorry Petra)

Nej nu ska jag resa mig och hämta tvdosan och sen kissa. (Jag har sett på alla röstningar på melodifestivalen för att jag inte har velat hämta dosan för den låg så längt bort, jag mår ju illa om jag rör mig för mycket...)

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: