söndag 22 februari 2009

Visa mig hur man går hem

Efter mitt rejält misslyckade dietförsök igår så tog jag upp kampen på extremnivå idag. Enbart drickbart och frukt var det som gällde idag.
Det innebar;
2 LOKA
3 STORA koppar te
2 koppar kaffe
3 glas juice
2 glas vatten
1 glas samarin
och frukt

Igår jobbade jag hel heldag med L. Hade svinont i magen i början men sen kom vi igång efter middagen. Vi dansade tjoade och sjöng.
1,2, 3 4... 1, 2, 3 4 !

Sen avslutade jag dagen/kvällen hos min D, myspys. Ledsen att jag hela tiden är så trött. Det blir nog bättre snart min älskling.

Nu måste jag sova, ska ju upp när inte ens fåglarna vill vara vakna imorn.
Sleep tight, good night.

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

3 kommentarer:

Vickans vita ting sa...

Sluta drick och ät Gi med jag & marie istället, haha :)Längtar till mammas semla jag ska få ikväll, också gi va) Eller :)Knalla lugnt!/ Vickan

Jocke sa...

Bra så du vet så är den dieten du skriver om extremt ohälsosam och kommer leda till en massa negativa hälsoaspekter så som försämrad sömn, ökad fettinlagring då kroppen ställer in sig på svält osv. En viktnedgång på mer än 0,5-1 kg i veckan är inte att rekommendera.

Vill du gå ned i vikt så ät normal mat och strunta i alkohol, läsk, godis, kakor osv. Det man kan göra i övrigt att äta något mindre portioner vid de vanliga målen. Kombinera gärna detta med motion.

Här finns en guide hur man går ner i vikt på ett hälsosamt och hållbart sätt: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

zandra sa...

Tack för alla tips. Dock var detta enbart en diet som jag höll i en dag. Rensning kallade jag det mer. Nyttig mat here i come! Speciellt efter pannkakan och semlan igår...