onsdag 4 mars 2009

breathe with no air


Nu har jag rensat lite och tvättat alla kläderna...
Nu är jag less, mådde för illa för att städa och diska. Ska ta tag i det lite smått imorn och sen kanske jag ska börja måla hemma. JIPPI!

Måste förbi Mammerskorgen och Papperskorgen och hämta färgen först.

Det kommer blir kanonfint i lägenheten sen.. Längtar.

Men nu är jag skittrött, har inte fått tillräckligt med sömn inatt. Kunde ju inte sova igår förrän sent. Kom hem med IKEAsaker så... Det förklarar väl en hel del?

Ledig imorn! Tackat nej till jobb för att hinna med allt.
- Umgås med min D
- Diska
- Plocka ner den upphängda tvätten
- Rensa köksskåp
- Rensa kökssoffan
- Rensa sängbordet
- dammsuga
- skura
- Måla väggarna
- Måla IKEApallen

Nej nu ska jag krypa ner under täckena och filten. Vi hörs imorn!

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: