fredag 6 mars 2009

It's kinda hard with you not around, know you're in heaven smiling down

Ena väggen är halvt målad, det är oreda i hela lägenheten, jag har inte rensat klart det jag hade tänkt rensa. Det hade ju varit toppen att göra det i helgen men jag har andra planer.

Blev övertalad om en utekväll ikväll med S och J. (Det var ju faktiskt evigheter sedan som jag for ut och dansade häcken av mig)

Sen imorn blev jag eventuellt övertalad om en till uppesittarkväll. (uppedrickasittarkväll) med min D +.

Det kommer nog bli kanon båda kvällarna. Imorn på dagen ska jag nog försöka hinna umgås lite med storasyster och Nora. Om jag inte sover för länge och målar istället...

Måste ta tag i målningen så jag får någon ordning snart. Någon frivillig som vill hjälpa mig?

Ikväll blire middag hemma hos Svärmor. Tacos. Det är en perfekt maträtt för då kan man välja bort själv det man inte tycker om eller tål.

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: