tisdag 8 september 2009

En bulle i ugnen

När Zandra Hörnqvist på golvet bakar, hon bakar kakor så att det knakar, hon bakar stora, hon bakar små, hon bakar några med choklad på;

- Snickerskaka
- Banankaka
- Äppelkaka


Mums! Jag har bara smakat en snuttbit av banankakan, men jag kan ju garantera att dom andra också är goda för det är ju JAG som har bakat dom ;)



Dessutom har Storasyster T varit här med barnen. Vi har suttit inne, jag har paketerat kakor, nora har målat naglarna och sen var vi ut sen snabbis och sen åt vi på tre kronor. (jag har bjudit på snuttbitar från mina kakor också)

Jag känner mig så duktig. Jag kan slänga in bilder på äppelkakan och snickerskakan "in the making".














Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

5 kommentarer:

Johanna sa...

Ser gott ut, när får man komma och gratulera? :-)

Johanna sa...

btw, gillar din nya banner

zandra sa...

Absolut, torsdag är det fritt fram :D
och tack !

lillathessa sa...

yay. snickerskaka
mumsigt värre gums :)

lillathessa sa...

yay. snickerskaka
mumsigt värre gums :)