måndag 7 september 2009

Sthlm !

Vet ni vad?
- Jag lever!

Jag har flugit både ner till Sthlm och hem igen. Det gick bra, jag grinade inte någon väg. (Nöp hårt i min D's hand ibland bara) Jag är stolt som tuppen!Att jag verkligen gjorde det, frivilligt

Min älskade D insisterade på att jag skulle köpa fudge från ståndet vi sett tidigare i helgen, Som jag även postade bilder på; här

Åh vad jag älskar honom!





Vi har haft en alldeles underbar, trevlig, mysig och härlig semester ihop.
Vi har hunnit massvis;

- Vi har shoppat
- Vi har varit på grönan
- Vi har bara slödrivit på stan
- Vi har varit i Lillängen på shoppingcentret
- Vi har varit i Nacka på shoppingcentret
- Jag har hunnit middagsdejta min Frida
- Vi har datanördat oss
- Vi har Ps2nördat oss
- Vi har sett film
- Vi har druckit alkohol
- Jag har sprungit
- Fick även med min Min D på en joggingrunda



Vi har ju hunnit mycket mera än så men orkar inte skriva allt. Ni som känner mig får sms'a om något :D



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Emma sa...

Är så stolt över dej att du vågade flyga! Det skulle jag aldrig någonsin gjort! Hurra för dej! :)