söndag 15 november 2009

"Usch, fy, Vuvva!"

Den här Jävla-Cp-Helgen (!!!) tänker jag inte uppleva igen!


Det här hade garanterat varit skönare, mysigare och roligare än min lördag;
(bilden är från 2007)

Som tur är så slutade den bättre än den började.

Idag var vi och fikade go-fika hos Mammerskorgen och Papperskorgen (och Lillasyster E såklart!)

Sen var jag iväg och toksurrade och skrattade med Mi Hermanastra! Oj vad timmarna gick fort!

Förstår egentligen inte varför vi träffas så sällan


Sen var jag på affärn och köpte massa gotta (har ju typ levt på sötsaker och slisk i helgen...)

Nu sitter jag här nyduschad och klar, ska snart krypa ner under täcket för att ladda batterierna inför 9timmars jobb imorn.


Jag hoppas verkligen att inte hela veckan ska behöva kännas såhär.. Det tar så jävulskt på krafterna att må så här.


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: